27. 11. 2013

Osem a pol kila dole :)

Takže milí čitatelia, mám 8,5kg dole a rada by som sa s vami podelila o moje skúsenosti .
Chudnúť som začala z troch hlavných dôvodov, a to sú:
1.Chcem jedného chlapca
2.Necítila som sa dobre v mojom tele
3.Chcem ísť na masakerne veľké nákupy :)
a Teraz to podstatnejšie :)
No a teraz už k veci. Musíte sa zaťať, ja som sa veľmi zaťala, musím uznať som veľmi odhodlaná :)
Na raňajky mávam musli s jogurtom, ak nestíham aj jablko, v poslednom čase veľmi veľa pijem aj kávu


Desiata je väčšinou jablko, občasne sójovú tyčinku


Obed sa skladá zo zeleniny a bieleho jogurtu, robím si ta ňu taký "dresing" normálne si nakrájam viac druhov zeleniny, pokorením podľa chuti a zmiešam to :)


Keďže chodím zo školy domov okolo 3tej olovrant nemávam, ale na večeru si dávam jablko, pomaranč alebo niečo drobné :)


V poslednom čase večer robím aj brušáky  a drepy, ak máte nejaké otázkyy, pýtajte sa. Inak rozmýšľala som aj  že urobím video ale to chcem keď budem mať tých 52kg :) Vaša Kate :)

12 komentárov:

  1. Ja mäso mäso moc nemám rada a chlieb nejem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale aj vegetariáni si nahrádzajú mäso niečím iným, pretože tie látky telo potrebuje.

      Odstrániť
    2. No to viem ja som skúšala jesť sóju, len mi to príde zlé, ale však ja jem mäso, len málo a kuracie :)

      Odstrániť
    3. Tak dobre. :) A s tou kávou si si istá?

      Odstrániť
  2. Ja musím mať nejakú energiu, no ja kávu pijem iba s mliekom bez mlieka by som ju nevypila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako dlho si chudla ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No ja ešte chudnem ale toto mi trvalo cca mesiac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wau!! Tak toto rozhodne skúsim aj ja ! :) a cvičievala si iba brušáky a drepy alebo aj niečo iné?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hej, len to občas z nudy zumbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. miley cyrus chodila na pilates kde cvičila aj 2 hodiny za rok zhodila 10 kg a ty za mesiac 8 dievča ty si boh ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ale ona nebola tlstá ako ja :D

    OdpovedaťOdstrániť