18. 11. 2013

WTF???

No takže ahojte, ja stále chudnem, ja neviem čo s tým je kks, váha mi zastala a stosí už 4 dni! :/ Ja tomu nechápem posledné dni skoro nič nejem a ono sa to správa takto?! To čo je kks, som totálne vytočená. Som v koncoch a preto som sa rozhodla behať, robiť brušáky a drepy, myslím, že 100 drepov, 100
brušákov bude stačiť, len sa obávam toho behu, ja nemám žiadnu kondičku, ak máte nejaké sckúsenosti HELP ME! Katexx

2 komentáre:

  1. Kate, brzdi. Musíš ísť na to pomaly a postupne uberať. Nie že naraz prestaneš jesť a začneš toľko cvičiť. Tvoje telo na to nie je zvyknuté a nevie ako má reagovať. Môžeš si tým viac ublížiť ako pomôcť.
    Mala by si postupne uberať z toho čo ješ ale nie zas, že nebudeš jesť takmer nič! O tom chudnutie predsa nie je. A cvičenie tiež nie hr, hr, ale postupne si pridávaj cviky. Vyrob si nejaký vlastný rozvrh, tak aby ťa to aj bavilo!
    Btw. dala si sa na dlhú cestu, ktorá nebude taká ľahká. Musíš vydržať a byť trpezlivá, lebo toto je iba začiatok a začiatky sú vždy ťažké.
    Držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť